Kako naručiti

PDFIspisE-mail

Naručiti proizvod(e) putem našeg webshopa vrlo je lako i jednostavno.

SVI PROIZVODI KOJE VIDITE U PONUDI NA NAŠOJ STRANICI SU RASPOLOŽIVI ODMAH (osim rijetkih iznimaka kada je artikl u dolasku - u tom slučaju nakon narudžbe dobivate obavijest kada će artikl točno biti spreman za isporuku - u pravilu se radi o isporuci produljenoj za maksimalno jedan do dva radna dana).

1) Narudžbu započinjete odabirom željenog proizvoda (pronađite ga u odgovarajućoj kategoriji ili jednostavno upišite ključnu riječ u tražilicu u gornjem desnom kutu) kojeg ubacujete košaricu. Ukoliko kupujete više proizvoda, odaberite opciju Nastavi Kupnju (zatim dodajte drugi, treći, itd. proizvod). Kada ste u košaricu ubacili posljednji proizvod, odaberite opciju Blagajna. U slučaju da kupujete isključivo jedan proizvod, opciju Blagajna odabirete odmah.

2) Nakon toga ispunjavate obrazac sa vašim osobnim podacima koji su nam potrebni da bi vam mogli brzo i kvalitetno dostaviti naručeni proizvod(e). Obvezna polja su označena zvjezdicom (polje Poduzeće se odnosi na pravne osobe koje žele izdavanje R-1/VP računa - fizičke osobe ga ostavljaju praznim).

Nakon što ste ispravno popunili obvezna polja, dalje možete isključivo nakon što klikom potvrdite da ste pročitali Uvjete kupnje.

3) Kada klinete gumb Nastavak, imate mogućnost provjere točnosti vaših podataka, nakon čega potvrđujete način dostave, te odabirete jedan od dva načina plaćanja – pouzećem (na ruke dostavljača) ili uplatom na naš transakcijski (poslovni) račun.

4) U zadnjem koraku imate mogućnost dodati eventualnu napomenu ako ju imate (bilo kao pitanje, bilo kao naznaku da se paket npr. dostavlja na vaše radno mjesto i sl. U slučaju da kupujete kao pravna osoba, tu upisujete OIB i ostale podatke svoje tvrtke).

Ako nemate nikakvih napomena, još samo trebate potvrditi narudžbu na plavi gumb Potvrdi narudžbu nakon čega za nekoliko trenutaka dobivate vaš primjerak narudžbe na mail koji ste priložili.

Vaš posao oko narudžbe je tada završen, jedino što vam preostaje jest u udobnosti svoga doma čekati isporuku proizvoda koji ste naručili - a to je u pravilu sljedeći radni dan za sve narudžbe zaprimljene do 13.30h tekućeg radnog dana (više o vremenu slanja, isporuci i rasporedu vožnje GLS dostavne službe možete pročitati u našim Uvjetima kupnje).

Nakon što je proizvod spakiran, s naše strane dobivate mail sa promjenom statusa narudžbe iz Zaprimljeno (u obradi) u Poslano sa brojem vaše pošiljke.
U trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš kontakt telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i evenutalnim iznosom pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.


Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Sve narudžbe/pošiljke koje šaljemo, u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučamo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.



Podijeli na FB

PLAYSTATION®4

 

 

 

 

 

 

 

NINTENDO®SWITCH

 

 

 

 

 

 

 

Košarica


VirtueMart
Vaša Košarica je trenutno prazna.